mandag 23. august 2010

Om livet....

Jeg er nok ingen typisk blogger, skriver ikke så ofte og har vel sånn sett heller ikke så mye på hjertet. Dagene flyr og for meg er nok livet mer det jeg gjør og samværet med andre. De små magiske øyeblikkene er viktige, ikke bare de som er romantiske, men alle de andre gode øyeblikkene når jeg møter medmenneskers blikk og kroppsspråk. Og selvfølgelig når Noah, mitt barnebarn, kommer ut i gangen hjemme hos han og møter meg med et strålende ansikt og han sier et langt og tydelig "heeeei"...og det for aller første gang. For meg er det magisk. Jeg skulle fortelle om det til en dame jeg jobber med og selv da jeg fortalte om dette så kom stolte og rørende tårer frem. Men hun er bestemor selv og vet hvordan det er. Hadde en god samtale med henne i dag, vi forstod hverandre så utrolig godt.....forstod dette med å blir rørt for hver minste lille ting. Selv hennes mann blir rørt sånn, sa hun (tenk at dere menn også kan vise slike gode følelser).
Vel, poenget mitt er at jeg lever, nyter de øyeblikk som er gode. Jeg nekter å la hverdagens plikter og krav ta overhånd, jeg vil leve, nyte, oppleve, jeg vil elske........livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar