torsdag 2. mai 2013

Utålmodig....

Ja, nå merker jeg at jeg er utålmodig. Mange vet at jeg skal sykle til sommeren og mange har gode tanker og bekymrede tanker rundt det. Jeg snakker om det med flere og flere og jeg bare lengter til ferien og til å komme av sted. Jeg tror det blir en helt fantastisk opplevelse og vil leve i den troen helt frem til jeg reiser....så får ferien vise om det blir like flott. Jeg er heldig for jeg er sorgløs og har få bekymringer i forkant, det er en god egenskap som jeg setter pris på å ha.
Turen er nå bestilt og betalt, alt som kan ordnes så langt. Huset skal tas vare på av dattera og andre ting her hjemme er planlagt til minste detalj.....jeg kjenner frihetsfølelsen bobler inni meg (akkurat som om jeg ikke har den her hjemme, men her er det jo jobb og andre forventninger av positiv art som likevel blokkerer litt for den totale frihetsfølelsen).....jeg skulle ønske at jeg klarte å formidle den boblende følelsen som jeg har inni meg, men det e rikke lett ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar