mandag 10. mai 2010

kino

Hvorfor går jeg ikke oftere på kino??? I går var dattera og jeg på to "jentefilmer"....Remember me og The last song (terningkast 6 og 5 fra meg). Det er så deilig å leve seg inn i en annen verden enn den man strever med selv....drømme seg bort....nyte øyeblikkene som skapes på lerret (ja jeg har jo sagt at jeg er uhelbredelig romantisk)....og det var mange magiske øyeblikk, ikke bare om kjærlighet mellom to unge mennesker, men også kjærlighet og familiebånd.....jeg håper og tror at jeg klarer å skape noe av det samholdet som er godt å ha i en familie...men det må pleies hele tiden. Og i går rømte jeg altså inn i en annen verden i noen timer i en mørk kinosal....det ble mange tårer rundt meg...litt hulking også faktisk...og jeg, jeg var bare veldig forkjøla i går (hehe).
Anbefaler alle å se filmene, i hvert fall hvis dere har litt følelser og evner til å leve dere inn i en film.

2 kommentarer:

  1. Nina fikk meg til å se trailerene på de filmene, nesten så jeg skulle ønske jeg hadde sniki meg med dere :p Noen ganger er det bare helt nydelig å rømme inn i filmverdenen for noen timer :D

    SvarSlett
  2. Da må du bli med neste gang vi har jentetur på kino ;-)

    SvarSlett