tirsdag 16. februar 2010

Ny skole

Det er ikke alle forunt å kunne gå på ny skole og det er ikke alle forunt å jobbe på en helt ny arbeidsplass, nye lokaler. Men jeg opplever altså det nå....det er kjempedeilig. Jeg går inn i nye, lyse, trivelige lokaler.....lyden er dempet....vi merker ikke elevene på samme måte som før og da tenker jeg mest på lyden.....roen er inne hele tiden.....har elevene blitt sååå mye roligere bare pga nye lokaler???
I kveld hadde skolen åpningsforestilling...jeg begynner visst å bli gammel for jeg blir rørt og gråter når elevene synger solo og klokkerent.....det er faktisk litt pinlig å sitte der og kjempe med tårene...... Dansen var også kjempeflott....den som var ung igjen....sukk!!! Mitt hjerte er nok blant de som danser :-)
Vel, formen er ikke på topp om dagen så jeg mangler energi til det meste, til å skrive her også. Men jeg kommer sterkere tilbake når bare kroppen min får bestemt seg for at den ikke er utgammel enda ;-(

1 kommentar:

  1. Neste gang det er forestilling på kvelden må du si ifra til dattera di, så er det en du kan sitte og kjempe mot tårene sammen med. Det er skremmende hvordan sånne småting rører oss etterhvert som vi blir eldre (jada, nærmer meg 60 som bare det jeg)

    SvarSlett