fredag 19. mars 2010

God helg

Dagen i dag startet kjempekjedelig med øs, pøs regn. jeg HATER regn på denne årstiden!!! Tåka la seg tjukk som grøt og jeg kunne ikke nyte utsikten opp til Skrehelle fra skolens vinduer. Hva er det som skjer med oss værsjuke mennesker. Trodde ikke jeg lot meg påvirke av noen ting (ehh), men det gjør jeg visst. Tåke er megateit!
Men så kom sola og mld om at pakka mi hadde kommet på posten. Det var fredag og jeg hadde bedt Jostein på middag på en av byens restauranter ;-) og dagen ble helt annerledes enn den startet. Middagen var en nytelse, den er alltid god på restaurant Pento i kverndalen. Og for en service vi alltid får, det betyr utrolig mye. Vi kommer snart igjen :-)
Med mett mage dro vi hjem og slappet av litt for så og planlegge en tur på kino....."en ganske snill mann"...hva nå den kan handle om :-)
Og så er helga godt i gang allerede, og den ser ut til å bli flott.
God helg til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar