søndag 7. mars 2010

Snart påske....

Alle dere som har vært ute i dag har fått en forsmak på hvordan påskeværet kan være....her hos meg har jeg vært så heldig å få måkt verandaen fri for snø.....og vi har kost oss med å grille pølser og sole oss...og selvsagt har påsken blitt planlagt i minste detalj, i hvert fall når det gjelder mat og snop og sånt :-) lurer på hvorfor dette med maten er så viktig, men det er jo der vi samles alle sammen...og god mat er jo ikke å forakte....og nå er jeg faktisk i den heldige situasjonen at det ikke er jeg som må varte opp på hytta hele tiden...ungene sloss nesten om å få lage maten på hytta...jeg skal bare gå lange turer og nyte livet og komme til dekket bord....tror jeg da!!!
I dag kjenner jeg at sola har lekt seg i ansiktet mitt.....jeg er varm og god i kinna. Og på ettermiddagen hadde Jostein og jeg en lang fin spasertur i det milde ettermiddagsværet...akkurat sånn det alltid er på hytta i påska....jeg lengter til påske nå!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar