fredag 16. april 2010

Nyt våren!!!

Det er helg, det er vår og det er nydelig :-)
Hva er det med våren....jeg bare lurer.....hva skjer med oss? Vi våkner til liv sammen med naturen og livet blir bare en nytelse fra morgen til kveld. Hagen må stelles, møbler og puter må fram, fuglene kvitrer dagen lang og vi mennesker finner igjen frem de fargerike klærne fra i fjor eller bare må ha noe nytt. Selv merker jeg at det å gå seg en tur på en times tid hver dag er helt overkommelig og egentlig veldig deilig......med god musikk på ørene.
Noah (barnebarnet mitt) fikk låne "øremusikken min" i går og han undret seg veldig over dette rare som det kom musikk ut av (han er bare ett år). Det er en nytelse og være sammen med han og se hvordan han oppdager og studerer stadig nye ting. Jeg elsker å undre meg sammen med han....tror aldri min undring over ting kommer til å ta slutt....men det utvides stadig på alle måter.
Nå er det helg og jeg vil at alle skal være nysgjerrige og utforskende der de er, nyt livet og våren og det som måtte komme! God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar