onsdag 26. juni 2013

Snart slutt på båtturen

Jeg blir litt mettet av inntrykk så nå er det greit at båtturen snart er over og jeg skal gjøre andre ting som å sykle for eksempel. Dagen har Vært fin, men ikke varm. Litt bevegelse i båten,  men ikke sjø man kan klage på. Jeg rakk likevel å bli nesten syk så jeg måtte legge meg litt i lugaren. Hvis noen tror at jeg har hatt ferie på denne turen så er det nesten feil. Tidlig opp hver dag,  men på sykkelturen er det ingen som kan vekke meg så da skal jeg sove da.
Det er ganske rart å være på en båt sånn som vi har vært nå, jeg har oppdaget nye ting på båten nesten hver dag.  I Berlevåg ble vi nå møtt med mannssangkor,  ganske spesielt siden klokka er over 23.
I morgen skal jeg sende Jostein hjem med fly.  Neida han er ingen bagasje selv om det hørtes slik ut her og nå.  Det blir rart å se han av gårde og så være alene igjen,  men det har jeg valgt fordi jeg har lyst på denne opplevelsen.  Er litt usikker på hvordan jeg skal komme meg videre fra Kirkenes, men det ordner seg i morgen eller dagen etter.  Jeg er egentlig litt forsynt av båtlivet så jeg må finne på noe lurt. Haike kanskje for jeg vil ikke sykle på E6. Den som følger med får lese hva det blir til.

1 kommentar:

  1. Sikkert greit å sykle på E6, for mye trafikk er det jo ikke. God tur.

    SvarSlett