mandag 5. april 2010

Påsken 2010

Ja, dette ble en påske slik jeg liker den. I hvert fall nesten, manglet bare sola og litt bedre skiføre de siste dagene. Begge barna mine, svigerbarn og mitt kjære barnebarn Noah var med på hytta. Det er jo slik det skal være i påsken på fjellet. Jeg har storkost meg, ladet batteriene og nytt hver dag. Selv om tåka lå tjukk så fikk vi oss flere fine skiturer med Noah i pulken, jeg er priveligert som har en familie som setter av tid til å være sammen med meg ;-) Har sagt takk til dem, men ord blir fattige når jeg skal prøve å uttrykke den takknemlighet jeg føler.
Nå er jeg hjemme igjen og ser ut av vinduet, det er vår! Snøen er nesten helt borte, jeg må få ryddet bort vintertøy og sko og ta frem joggeskoene og sykkelen. Tror jeg vil sykle til far i morgen for da må huset hans vaskes....han fyller 90 år 15.april og skal feire dagen tre dager til ende neste uke. Da må huset være rent og presentabelt.
Men tilbake til våren, kjenner at det virkelig kribler når jeg tenker på at sola snart tørker opp bakken og om noen få uker vil blomstene strekke seg på tå mot himmelen, noen av dem vil jeg ta med meg hjem for å pynte opp på bordet :-) Nå skal livet og naturen nytes fremover ;-)

1 kommentar: