mandag 8. februar 2010

Mandag igjen....

Så er det mandag igjen, skjønner godt de som ofte er "mandagssyke"når klokka ringer tidlig mandag morgen, og senga er ja bare sååååå mye bedre mandag morgen enn ellers i uka hehe. Men jeg har vært syk en uke og måtte bare komme meg på jobb....og det var jo helt greit når jeg bare var der :-) Egentlig mye mer enn greit til og med. Pangstart med elevene på datalaben...helt spontant da vi måtte få unna en spørreundersøkelse....og jeg mestret det....sammen med elevene selvsagt...jippi! "Damer i min alder" synes data er litt skummelt og da er det moro når det går knirkefritt sammen med elevene og i tillegg når jeg ikke har rukket å forberede meg. Så dagen ble fin sammen med elevene som jeg har savnet mens jeg lå her hjemme i senga og på sofaen.
Har dere der ute kjent på sola og våren som skriker etter å komme snart....gørr kaldt i morges, men du verden så nydelig utpå dagen med vann som drypper fra taket og sola som smyger seg varmt inntil der den får komme til. Det er snart vår, kjære leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar