mandag 1. mars 2010

Fullmåne

Hvis du tar en titt ut av vinduet vil du se en helt fantastisk nydelig måne som snart er helt full......den ser full ut for meg her jeg sitter og drømmer meg bort. Hva er det med denne månen? Tenk bare hvor mye den påvirker mange av oss, de av oss som er følsomme, romantiske.....de av oss som ser skjønnheten rundt oss......det er så utrolig vakkert.
ja egentlig har hele dagen bare vært helt perfekt, jeg tror våren er den flotteste tiden på året...eller er det vinteren....eller sommeren....hmmm....vel i dah er første vårdag og det merket vi...dvs. det meket alle av oss som lever i nuet og som ser det som skjer rett rundt oss. Snøen smeltet, sola kom frem i ettermiddag, mange av veiene ble frie for snø, andre hadde snø, men asfalten strevde for å vise seg frem her og der, lufta var klar og Noah og jeg var ute og trillet en times tid. På vegen hjem hadde lufte blitt litt kaldere, veiene hadde fått et tynt islag...akkurat slik det skal være når våren sloss med vinteren om hvem som nå skal regjere her i landet. Og VI vet hvem som til slutt vinner.....er ikke det bare herlig!!!
Og så kom mørket og månen.....jeg måtte bare ut og gå en liten tur til, måtte bare nyte synet, snuse inn lufta, lukke øynene for så å åpne dem igjen og nyte synet av det store gule alngt der oppe på himmelen. Og jeg lot drømmene fare av sted, jeg som er så håpløst romantisk.....men drømmene mine får du aldri!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar