søndag 24. januar 2010

En helt vanlig søndag

Dette er spennende. Skal jeg være en blogger? Dattera mi sa i uka som gikk "en dame i min alder"og det er føste gang jeg har følt meg gammel. Hun har fått høre det i ettertid. Jeg er da slettes ikke gammel. Og i dag er det en helt vanlig søndag hvor jeg dro på skitur med kjæresten. Fikk nye ski og støvler i går så det måtte prøves ut. Det ble to og en halv time i vår flotte natur. Jeg storkoste meg, gikk i mitt eget tempo og hadde en svært så tolmodig sjel gående bak meg. Måtte lære meg litt skøyteteknikk også da dette skal læres bort til elevene på onsdag. Tror jeg er best på å lære det bort med ord hehe. Det er en deilig følelse å kjenne at hvert stavtak fører meg fremover i løypa, at kroppen fungerer, at man er fri og ingen klokke stresser og sier at jeg må rekke noe. Jeg elsker søndager uten avtaler. Jeg elsker friheten det gir å gå akkurat så langt som kroppen vil. Og du verden så deilig følelse når jeg står i den gloheite dusjen etterpå og middagen snart er klar. Livet er herlig!

2 kommentarer:

  1. Du høres da slettes ikke gammel ut! Skal daske Nina på lanken litt tenker jeg. *slem Nina*

    SvarSlett
  2. Nå skal det vel sies at når det er snakk om mødre osv så er jeg ikke treig med å si til folk at jeg har verdens tøffeste og kuleste mor som virkelig har klart den gilmore girls-balansegangen med å være både mor og venninne. Så bare slem er jeg ikke :P

    SvarSlett