søndag 16. mai 2010

Konserter og mye annet....

Carlos santana kommer til Norge i oktober og JEG skal på konsert....jeg gleder meg vilt. han har noen helt utrolige låter som får følelsene i sving.....gitarsoloer.....skulle ønske det var i morgen, men nå kan jeg jo ha noe å glede meg til i lang tid fremover og det er jo alltid positivt. Denne sommeren blir det to andre konserter på meg også...Jahn Teigen (som jeg hørte på i fjor også, men som jeg aldri blir lei av å høre på) og så Willie Nelson som jeg takket være min eksmann har "lært å kjenne". Husker godt den første gangen jeg var på konsert med Willie Nelson. Vi hadde kjempedårlig råd, hadde ikke penger nok til mat en gang og så kom gubben hjem med billetter til en konsert med Willie Nelson. Jeg ble pottesur, det fikk da være måte på sløsing med penger......og jeg ante ikke hvem mannen som skulle synge var en gang. Når jeg er sur er jeg ikke enkel å være sammen med, og jeg ble kun med fordi jeg syntes det var mer bortkastet penger å bare kaste billetten. Da vi ankom Ibsenhuset hadde vi fått billetter til trappa (jeg MÅTTE sitte i trappa....OG JEG SOM VAR SUR FRA FØR BLE IKKE BLIDERE AV DET), men så skjedde det noe.....jeg ble totalt bergtatt av denne mannen som stod der på senen, enkel og liketil og med en helt spesiell stemme. Og han gikk ikke av scenen i løpet av nesten to timers konsert....helt fantastisk. Jeg var frelst og har vært på en konsert etter det (da var barna med og de begynte å like han også). Og til sommeren skal vi altså på konsert igjen :-)
Konserter gir en helt spesiell opplevelse.
Har en helt spesiell og god venn som er god til å synge og som spilte og sang i sin ungdom....skulle ønske han ville ta opp den hobbyen igjen ;-) magiske øyeblikk, magiske opplevelser, vet dere.....de må vi ta vare på......

1 kommentar: