søndag 23. mai 2010

Om sykling og trening og hverdagen ellers....

Når man først kommer i gang så er det deilig å bevege kroppen, det er rart, men man får faktisk energi av å bruke energi.....skjønne det den som kan. I går for eksempel så syklet jeg opp til min far, en sykkeltur som tar meg en times tid hver veg....og der oppe klippet jeg plenen og nøt å bruke kroppen.....men vel hjemme laget jeg mat og vi slappet av og så måtte vi ut og gå en tur...Kursivruslet avgårde og nøt den fine kvelden med god temperatur.....og enda hadde jeg masse energi da vi kom hjem ;-)
I dag ble dagen annerledes enn vi hadde planlagt fordi jeg måtte hjelpe min mor litt, men utpå dagen ble det da en sykkeltur igjen fra halv fire til litt over klokka sju.....i rolig tempo og med noen stopp for å fylle magen med godt drikke.....
Jeg anbefaler alle jeg kjenner og ikke kjenner å begynne å sykle hvis dere ikke gjør det allerede.....og det er ingen unnskyldninger for å ikke komme i gang, alle kan!!!!!!!!!!
Hverdagene flyr av gårde og fridagene med dem......hvor blir de av.....og hva fyller vi dem med...hva gir hverdagene mening??? Det er så mange ting....har en datter som har "klikka" litt, ho lever hektisk og har andre verdier enn meg, men jeg støtter henne med de valg hun tar og håper hun finner det hun leter etter....har venner som ser ut til å være fornøyd med livet sitt og venner som leter.....skulle gjerne gitt dem alt de ønsker seg, men jeg må finne mine små nydelige øyeblikk og gode stunder.....og jeg trives når jeg finner roen inni meg....da er livet godt å leve og da kan jeg bestige de høyeste fjell og vinne over de tøffeste utfordringer....livet er rart dere!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar