tirsdag 9. november 2010

En ganske vanlig dag..eller..

Etter flere timer med smerter sovnet jeg utpå morgenkvisten.....og da klokka ringte og jobben kallet var det nok helt andre ting jeg skulle ønske jeg kunne gjøre, men livet er ikke alltid slik vi ønsker det. Så jeg stod opp og kom meg på jobb, hadde flere svært hyggelige samtaler med foreldre før jeg så ut av vinduet og forstod at vinterstormene er på veg....så herlig!!! Hvem kunne vite at dagen skulle gi meg slik en flott opplevelse....iskald vind, litt snø, værkrefter som viser oss at vi lever her og nå i en årstid som nærmer seg vinter.
Vel hjemme fyrer jeg på peisen, tenner levende lys og nyter.....nyter livet som er så utrolig mangfoldig, så rikt på opplevelser rette foran oss...hele tiden!
Jeg skulle ønske at alle kunne oppleve de små tingene like nært og vakkert som jeg ofte gjør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar