mandag 29. november 2010

skuffelser er til for å styrke oss........

Så møtte jeg i dag to menn som tok godt imot meg, undersøkte øynene mine nøye og som til slutt sa at "nei, dessverre, deg kan vi nok ikke operere".....og jeg som hadde begynt å drømme om et liv uten briller.....SUKK!!!
Så får jeg vel heller ta meg en tur ut og bruke penger på andre ting, det sies jo at vi jenter er gode på det, gode på å kjøpe oss "lykke"....så kanskje jeg skal prøve det :-S
Jeg skal i hvert fall tenke positivt og ikke la dette ødelegge den fine adventstiden....nedtur i går og i dag....da kan det jo bare bli bedre da ;-) og det skal det bli. Jeg kjenner det i hele kroppen at ting er i ferd med å snu....jeg har kommandoen....jeg bestemmer......jeg nyter.....og jeg skal motarbeide alle som ikke vil meg bare godt.....for vi fortjener alle det beste.
Jeg må si to ord om min fantastiske datter også, jeg er så utrolig heldig å få innsyn i livet hennes, det gode og det vonde, hun deler livet sitt med meg, hun deler tanker og opplevelser, følelser......jeg er heldig og jeg vet det. Så får jeg bare gjøre alt jeg kan så jeg fortjener denne æren, for jeg vet at det er ikke alle forunt å ha et så nært og varmt forhold til sin datter.
Glad i deg, vet du!!!

1 kommentar:

  1. Er bare koselig å ha noen å dele det med! Og forresten, hvis du ikke har fått det med deg: JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN!!!!!! Sommerfugler flyr rundt som bare det og godfølelse i hele kroppen :)

    SvarSlett