mandag 1. november 2010

Lev ut dine drømmer....

Jeg bare lurer på om det er et hint eller hva som skjer, for nå i helga har jeg vært på to vidt forskjellige konserter, men begge to har gitt meg et hint om å leve ut de drømmer man har til enhver tid. Først opplever jeg Carlos Santana, som til min store overraskelse er en svært dyp og varm person. Jeg kjente lite til han fra før, men du verden for en musiker, men også menneske. "Du er verdifull, bare for den du er". "Verden trenger akkurat deg". "Du trenger ikke være Mor Theresa eller Nelson Mandela eller noen av disse storhetene, du er verdifull for verden". Ord som dette går rett hjem hos meg som vanlig. Og når konserten forøvrig klarte å lokke fram mine følelsestårer fordi stemningen i Vikingeskipet var så utrolig flott, ja da ble selvfølgelig konserten "en høydare". Gitarsolo som ender opp i "Imagine all the people....." og over 6000 mennesker som nynner med, ja det er mer enn jeg kan stå imot.
Vi trenger alle slike opplevelser, vi trenger mennesker rundt oss som sier at vi er verdifulle, vi trenger å høre at vi er til nytte for noen, vi trenger positive tilbakemeldinger.
Og så dro jeg på konsert-foredrag med Lars Monsen og Trine rein. Ja, han Lars lider antkeligvis av for mye energi....men hva gjør det. Han sprudler og sier at man må tørre ta tak i drømmene sine og gjøre noe med det. HJELP!!! Skal jeg leve ut mine drømmer? Jeg som egentlig er ei grå mus som ikke slår ut håret så mye.....men som likevel i lange perioder har gjort nettopp dette...levd ut drømmer. MEN nå har jeg, takket være Monsen, fått troen tilbake og jeg skal planlegge neste drøm. Den settes ut i livet sånn ca.1.april 2013 ;-)
Frem til da skal den planlegges, og som Monsen sa så er planleggingen en stor glede i seg selv. Jeg skal være kjempeegoistisk og bare tenke på meg selv noen uker i 2013......jeg skal leve ut en drøm ;-) Gleder meg allerede .-)
Så til dere som eventuelt leser denne bloggen...vis den til andre....si til andre at de også skal planlegge og leve ut sine drømmer......send dem gjerne til meg så vil jeg være en av de som er positiv og støtter de drømmer det eventuelt måtte være, om noen skulle trenge litt støtte på vegen da. Livet er for kort til at man ikke skal gjøre noen sprø ting innimellom!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar