tirsdag 11. juni 2013

Bare en liten prøve på om jeg er håpløs eller ikke når det gjelder data...jeg HATER nemlig å ikke få til ting og i hvert fall hvis det er min egen feil. Men nå ser jeg at det å legge inn bilder her på bloggen er helt greit med datamaskinen så da er det noe med nettbrettet jeg må finne ut av. Jeg har jo noen dager på meg enda så det skal jeg helt sikkert få ordnet. Først må jeg få meg mobilt bredbånd til nettbrettet og så tenker jeg at alt ordner seg for "snille jenter". Det finnes sikkert en kjekk og grei gutt/mann som vil forklare for meg hvorfor jeg ikke får lastet ned bildene på nettbrettet. Sikkert en app sa dattera mi da jeg spurte ho og inntil videre så HATER jeg apper også...men jeg skal love dere at de appene skal jeg bli venner med på sikt. Det er jo bare en liten utfordring å lære noe om dette også :-)
Nå er bagasjen lagt klar, teltet er sjekka, soveposen er sjekka og lufta og jeg har bare noen veeeeldig travle dager igjen på jobb før jeg kan dra på ferie og nyte livet. Gjett om jeg gleder meg <3 div="">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar