fredag 21. juni 2013

Så er ferien i gang. ....

Ja nå skal det skje.  Min livs ferie er i gang.  Har pakket ut i lugaren og skal snart utforske båten. Ser at dette må bli bra.  Bare koselige folk så langt.  Jeg nyter følelsen av frihet og lykke, lykke fordi jeg hele sommeren skal gjøre ting jeg har lyst til. Togturen gikk kjempebra, men jeg fikk trimmet meg skikkelig da sykkelen skulle bakerst i toget og vi skulle sitte fremst. Måtte gå gjennom hele toget da vi kom på og i Bergen måtte jeg løpe på perrongen. Kjekt med trim. Her på båten er det forresten et fint treningsrom og boblebad så det skal nytes flere ganger. I Bergen fikk vi ikke tak i taxi som kunne ta med sykkel så jeg syklet og Jostein tok taxi med all bagasjen.  Livet er herlig folkens ♡

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker deg god tur. Nytt naturopplevelsene du skal sykle gjennom

    SvarSlett