søndag 23. juni 2013

St.Hansaften og Brønnøysund

Hvordan kan man sette ord på alle følelser. Jeg tror det er umulig. Det har Vært en lang dag med mange spesielle opplevelser. Sitter nå ute på dekk, det er lyst og fint ute enda klokka ett på natta. Sola er en rød strek i havet. Traff nettopp en hyggelig same som sa jeg må dra til Manndalen i juli for da skjer det mye spennende der. Så gjenstår det å se om jeg havner der,  hehe. Han joiker litt i bakgrunnen her nå, skulle ønske jeg visste hva han joiker om ;-) Det var en helt spesiell opplevelse å kjøre inn mot Brønnøysund sjøveien i natt. Først satt jeg og nøt utsikten fra en pianobar med nydelig musikk. Så gikk jeg tilfeldigvis ut på dekk og rett foran meg troner da Torghatten,  badet i midnattssola, så kom tårene igjen. Det var så utrolig vakkert. Sakte, sakte skled vi mot fjellet, båten stoppet og vi fikk god tid til å ta bilder og nyte. Torghatten, midnattssol og fullmåne. Skyene som var på himmelen vekslet i farger, ikke rart jeg elsker dette landet.
Det er St.Hansaften og etter tre retters middag så gikk vi opp på dekk og der ble vi servert rømmegrøt og spekemat, min livrett sammen med mange andre hehe. Jeg mangler ord som kan beskrive hvordan denne turen virkelig er min livs reise. Jeg blir hele tiden overveldet av følelser og imponert over at alt er enda flottere enn jeg hadde forestilt meg påfforhånd.
Sitter nå nesten ensom på dekk, men får meg ikke til å gå inn. Ser rett på fullmånen og tenker at livet er jamman godt å leve ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Høres fantastisk ut. En drøm !!

    SvarSlett
  2. Nå skal du lære noe nytt om joiking: enhver joik handler om/er til en bestemt person :)

    SvarSlett