mandag 24. juni 2013

Lofoten

06.50 og jeg spratt opp av senga. Polarsirkelen skulle passeres, men for de som tror at jeg er et A-menneske så er det helt feil. Jeg kunne bare ikke gå glipp av dette. Og beviset kom på Facebook. Dagen i dag har variert værmessig, men mye sol og fin temperatur. Høydepunkt matmessig var pannekaker med multekrem, mye multekrem ♥
 Og tenk at Vestfjorden lå blank og stille hele veien, jeg husker godt en tur vi hadde for noen år siden, da vurderte båten å snu, jeg lå flatt på dekk og ungene passet seg selv. Sukk.
Lofoten er vakker og nå har vi sol klokka 00.13 ♥ Trollfjorden er magisk, at en båt på Hurtigrutestørrelse kan snu på så liten plass er rart.
Her sitter jeg nå med folk rundt meg, tysk, fransk, svensk og kanskje flere. Engelsk og norsk selvsagt. Det er et deilig liv.Men i morgen må jeg trene litt igjen, regnbuksa begynner å bli trang; -)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar